- Navigati Stocuri – Garantie – Service garantie. In lista sunt afisate toate sesizarile de service inregistrate, indiferent de perioade de exercitiu selectata.
- Apasati butonul Adauga.
- Completati campurile:
- Numar – numarul sesizarii de service. Implicit, valoarea este setata automat.
- Data – data sesizarii de service. Implicit, este setata data curenta ca data de inregistrare a sesizarii.
- Numar serial – completati sau utilizati cititorul de coduri de bare pentru preluarea automata a numarului serial asociat produsului adus in service. Dupa definirea numarului serial, campurile Cod articol, Nume articol, Cantitate si campurile din sectiunea Document sunt completate automat conform documentului in baza caruia a fost inregistrat produs.
- Cod articol – completati codul articolului sau selectati din lista predefinita.
- Nume articol – completati numele articolului.
- Cantitate – introduceti cantitatea de articol trimisa in service.
- Stare – completati starea in care se afla articolul.
- Numar document – numarul documentului de garantie.
- Data document – data inregistrarii documentului de garantie.
- Document – tipul documentului de garantie.
- Nume partener – selectati din lista predefinita sau completati numele partenerului.
- Cod partener – selectati din lista predefinita sau completati codul partenerului.
- In garantie – bifati daca articolul se afla in perioada de garantie.
- Observatii client – adaugati informatii privind sesizarea semnalata.
- Observatii service – adaugati informatii privind sesizarea semnalata.
- Valoare estimata – valoarea estimata pentru repararea produsului adus in service
- Valoare finala – valoarea reala a produsului reparat