Pentru vizualizarea proiectelor, navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
Inregistrarea unui proiect
- Navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
- Apasati butonul Adauga.
- Introduceti informatii in urmatoarele campuri:
Pagina Detaliu
- Nume – introduceti numele proiectului. Se recomanda introducerea corecta si completa a numelui.
- Data start – introduceti data la care incepe proiectul.
- Tip – selectati tipul proiectului.
- Valoare – introduceti valoarea proiectului.
- Frecventa – selectati frecventa proiectului.
- Descriere – introduceti o prezentare a proiectului.
- Cod partener – selectati codul partenerului.
- Nume partener – acest camp se preia automat in urma completarii codului partener.
- Potential – selectati potentialul client.
- Persoana contact – numele persoanei prin care se pastreaza legatura cu potentialul client.
- Telefon contact – numarul de contact al potentialului.
- Email contact – adresa de e-mail a potentialului.
- Agent – agentul comercial definit ca persoana de contact in relatia cu potentialul.
- Note – introduceti detalii despre proiect.
- Stare – stadiul actual al potentialului in procesul de marketing/vanzare.
- Probabilitate – nivelul de realizare al proiectului.
- Data inchidere – data la care proiectul se va finaliza/anula.
- Motiv inchidere – introduceti motivul pentru care s-a finalizat/inchis proiectul.
- Inchis – selectati stadiul final al proiectului.
Pagina articole
- In cadrul unui proiect, pot fi asignate anumite articole ce pot conduce la finalizarea acestuia.
- Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
- Cod articol – selectati codul articolului predefinit.
- Nume articol – se va prelua automat in urma completarii codului articol.
- Cantitate – introduceti cantitatea dorita.
- U.M – se va prelua automat unitatea de masura setata la introducerea articolului.
Pagina actiuni
- In cadrul unui proiect, pot fi asignate actiuni ce pot conduce la finalizarea acestuia.
- Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
- Tip – selectati tipul actiunii realizate.
- Durata(ore) – selectati durata actiunii.
- Data – selectati data la care a avut loc actiunea.
- Ora start – selectati ora la care a inceput actiunea.
Pagina sarcini
- In cadrul unui proiect, pot fi asignate sarcini ce pot conduce la finalizarea acestuia.
- Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
- Nume – introduceti numele sarcinii.
- Tip – selectati tipul de sarcina. Acesta trebuie predefinit in Tipuri sarcini.
- Responsabil – selectati persoana responsabila.
- Prioritate – selectati gradul de prioritate in realizarea sarcinii.
- Data – selectati data la inceperea sarcinii.
- Data limita – selectati data la care trebuie sa fie finalizata sarcina.
- Data inchidere – selectati data la care sarcina s-a incheiat.
- Inchis – bifati acest camp daca sarcina s-a anulat.
Modificarea unui proiect
- Navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
- Selectati proiectul pe care doriti sa il modificati si apasati butonul Deschide.
- Apasati butonul Editeaza.
- Efectuati modificarile dorite.
- Apasati OK pentru salvarea modificarilor.
Stergerea unui proiect
- Navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
- Selectati proiectul dorit si apasati butonul Sterge.
- Se va afisa mesajul Vreti sa stergeti inregistrarea curenta?
- Apasati butonul Da pentru a confirma stergerea din lista.