Proiecte

⌘K

Proiecte

Pentru vizualizarea proiectelor, navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.

Inregistrarea unui proiect

  1. Navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
  2. Apasati butonul Adauga.
  3. Introduceti informatii in urmatoarele campuri:

Pagina Detaliu

  1. Nume – introduceti numele proiectului. Se recomanda introducerea corecta si completa a numelui.
  2. Data start – introduceti data la care incepe proiectul.
  3. Tip – selectati tipul proiectului.
  4. Valoare – introduceti valoarea proiectului.
  5. Frecventa – selectati frecventa proiectului.
  6. Descriere – introduceti o prezentare a proiectului.
  7. Cod partener – selectati codul partenerului.
  8. Nume partener – acest camp se preia automat in urma completarii codului partener.
  9. Potential – selectati potentialul client.
  10. Persoana contact – numele persoanei prin care se pastreaza legatura cu potentialul client.
  11. Telefon contact – numarul de contact al potentialului.
  12. Email contact – adresa de e-mail a potentialului.
  13. Agent – agentul comercial definit ca persoana de contact in relatia cu potentialul.
  14. Note – introduceti detalii despre proiect.
  15. Stare – stadiul actual al potentialului in procesul de marketing/vanzare.
  16. Probabilitate – nivelul de realizare al proiectului.
  17. Data inchidere – data la care proiectul se va finaliza/anula.
  18. Motiv inchidere – introduceti motivul pentru care s-a finalizat/inchis proiectul.
  19. Inchis – selectati stadiul final al proiectului.

Pagina articole

  1. In cadrul unui proiect, pot fi asignate anumite articole ce pot conduce la finalizarea acestuia.
  2. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
  3. Cod articol – selectati codul articolului predefinit.
  4. Nume articol – se va prelua automat in urma completarii codului articol.
  5. Cantitate – introduceti cantitatea dorita.
  6. U.M – se va prelua automat unitatea de masura setata la introducerea articolului.

Pagina actiuni

  1. In cadrul unui proiect, pot fi asignate actiuni ce pot conduce la finalizarea acestuia.
  2. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
  3. Tip – selectati tipul actiunii realizate.
  4. Durata(ore) – selectati durata actiunii.
  5. Data – selectati data la care a avut loc actiunea.
  6. Ora start – selectati ora la care a inceput actiunea.

Pagina sarcini

  1. In cadrul unui proiect, pot fi asignate sarcini ce pot conduce la finalizarea acestuia.
  2. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
  3. Nume – introduceti numele sarcinii.
  4. Tip – selectati tipul de sarcina. Acesta trebuie predefinit in Tipuri sarcini.
  5. Responsabil – selectati persoana responsabila.
  6. Prioritate – selectati gradul de prioritate in realizarea sarcinii.
  7. Data – selectati data la inceperea sarcinii.
  8. Data limita – selectati data la care trebuie sa fie finalizata sarcina.
  9. Data inchidere – selectati data la care sarcina s-a incheiat.
  10. Inchis – bifati acest camp daca sarcina s-a anulat.

Modificarea unui proiect

  1. Navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
  2. Selectati proiectul pe care doriti sa il modificati si apasati butonul Deschide.
  3. Apasati butonul Editeaza.
  4. Efectuati modificarile dorite.
  5. Apasati OK pentru salvarea modificarilor.

Stergerea unui proiect

  1. Navigati Parteneri – Proiecte – Lista proiecte.
  2. Selectati proiectul dorit si apasati butonul Sterge.
  3. Se va afisa mesajul Vreti sa stergeti inregistrarea curenta?
  4. Apasati butonul Da pentru a confirma stergerea din lista.