Potentiali

⌘K

Potentiali

Lista potentiali

Pentru vizualiare potentiali, navigati Parteneri Potentiali – Lista Potentiali.

Inregistrarea unui potential

  1. Navigati Parteneri – Potentiali – Lista potentiali.
  2. Apasati butonul  Adauga si completati campurile:

Pagina Detaliu

  • Cod fiscal – codul unic de identificare al potentialului.

Introduceti in campul Cod fiscal (din sectiunea Firma) codul unic de identificare al potentialului. Apasati tasta TAB pentru a trece in casura urmatoare si pentru a activa preluarea automata a datelor.
In cazul in care partenerul introdus este platitor de TVA, in casuta va fi afisat codul fiscal al partenerului (va fi adaugat atributul fiscal RO la codul unic de identificare introdus initial).
Intrucat datele sunt preluate de pe un site extern, nu ne asumam raspunderea pentru corectitudinea datelor preluate.

  1. Nume – numele potentialului client. Se recomanda introducerea corecta si completa a numelui.
  2. Categorie – selectati din lista predefinita categoria corespunzatoare potentialului.
  3. Sursa – sursa de obtinere a datelor de contact ale potentialului.
  4. Persoana contact – numele persoanei prin care se pastreaza legatura cu potentialul client.
  5. Functie persoana – selectati din lista predefinita categoria in care se incadreaza potentialul.
  6. Telefon – numarul de contact al potentialului.
  7. Email – adresa de e-mail a potentialului.
  8. Website – site-ul web al potentialului.
  9. Stare – stadiul actual al potentialului in procesul de marketing/vanzare (exemple: contactat telefonic, trimis prezentare, intalnire).
  10. Nota – adaugati informatii suplimentare privind starea actuala a potentialului.
  11. Data revenire –  selectati data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat).
  12. Agent – agentul comercial definit ca persoana de contact in relatia cu potentialul.
  13. Emailing – in cazul in care doriti trimiterea unui email dupa introducerea potentialului in lista selectati campania care doriti sa o trimiteti.
  14. Campanie – pentru determinarea ratei de profitabilitate aferenta investitiei facute intr-o campanie de marketing, este necesara asocierea campaniei corespunzatoare pentru fiecare potential inregistrat.
  15. Dezactivat – NU bifati optiunea.
  16. Note – puteti adauga detalii suplimentare.
  17. Cod fiscal – introduceti codul fiscal al potentialului.
  18. Tip fiscal – selectati tipul fiscal din lista predefinita.
  19. Reg comert – numarul de inregistrare la Registrul Comertului
  20. Domeniu – domeniul de activitate al potentialului client.
  21. Nr angajati – completati pentru a determina dimensiunea potentialului.
  22. Cifra de afaceri – completati pentru a determina valoarea potentialului.
  23. Strada – definiti adresa partenerului completand strada.
  24. Localitate – definiti adresa partenerului completand localitatea.
  25. Judet/Sector – definiti adresa partenerului completand judetul/sectorul.
  26. Cod postal – definiti adresa partenerului completand codul postal.
  27. Tara – tara in care se afla sediul partenerului.
  28. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

Pagina Persoane de contact

  1. Apasati butonul Adauga linie si completati campurile:
  2. Nume – introduceti numele persoanei de contact.
  3. Telefon – introduceti numarul de telefon al persoanei de contact.
  4. Mobil – introduceti numarul de telefon mobil al persoanei de contact.
  5. Fax – introduceti faxul.
  6. Email – introduceti adresa de email.
  7. Functie – introduceti functia persoanei de contact.
  8. Departament – introduceti departamentul in care lucreaza persoana de contact.
  9. Carte identitate – introduceti datele din buletin (serie si numar).
  10. Mijloc transport – introduceti numarul de inmatriculare al mijlocului de transport.
  11. Data nasterii – selectati data nasterii.
  12. Observatii contact – optional, introduceti date suplimentare.
  13. Apasati OK pentru salvarea datelor.

Pagina Istoric

In pagina Istoric  vor fi afisate toate actiunile inregistrate asupra potentialului.

  1. Stare – stadiul actual al potentialului (dupa efectuarea actiunii) in procesul de marketing/vanzare.
  2. Nota – informatii suplimentare privind actiunea efectuata asupra potentialului client.
  3. Data revenire – data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat)
  4. Autor – agentul comercial care a realizat actiunea.
  5. Ora – ora la care s-a realizat revenirea.
  6. Trimite email – trimiterea campaniei de marketing in care este incadrat potentialul.

Modificarea unui potential

  1. Navigati Parteneri – Potentiali – Lista potentiali.
  2. Selectati potentialul pe care doriti sa il modificati si apasati butonul Deschide.
  3. Apasati butonul Editeaza.
  4. Efectuati modificarile dorite.
  5. Apasati OK pentru salvarea modificarilor.

Stergerea unui potential

  1. Navigati Parteneri – Potentiali – Lista potentiali.
  2. Selectati potentialul pe care doriti sa il stergeti.
  3. Apasati butonul Sterge.
  4. Se va afisa mesajul Vreti sa stergeti inregistrarea curenta?
  5. Apasati butonul Da pentru a confirma stergerea potentialului client din lista.

Se recomanda dezactivarea potentialilor care nu sunt interesati in achizitionarea produselor/serviciilor oferite de catre firma, si nu stergerea acestora din baza de date, pentru a evita reintroducerea potentialului in lista de catre un alt agent.

Dezactivarea unui potential

  1. Navigati Parteneri – Potentiali – Lista potentiali.
  2. Selectati potentialul care doriti sa il dezactivati si apasati butonul Deschide.
  3. Apasati butonul Editeaza.
  4. Bifati optiunea Dezactivat.
  5. In cazul in care aveti definita o stare pentru evidentierea potentialilor dezactivati, in fereastra detaliu Potential in campul Stare selectati din lista predefinita starea corespunzatoare si completati in campul Nota stare observatii privind starea selectata.
  6. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

Se recomanda dezactivarea potentialilor care nu sunt interesati in achizitionarea produselor/serviciilor oferite de catre firma, si nu stergerea acestora din baza de date, pentru a evita reintroducerea potentialului in lista de catre un alt agent.

Actiuni potentiali

Navigati Parteneri – Lista potentiali.

Deschideti potentialul pentru care doriti actiuni.

Pentru inregistrarea unei actiuni apasati butonul Actiune si completati campurile:

Pagina Detaliu

  1. Tip – modalitatea prin care s-a luat legatura cu potentialul client(telefon, e-mail, intalnire, online, altele).
  2. Data – selectati data la care este efectuata actiunea.
  3. Ora start – selectati ora la care este efectuata actiunea.
  4. Data revenire – data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat).
  5. Durata(ore) – selectati numarul de ore cat a durat convorbirea. (in cazul in care potentialul client este contactat telefonic).
  6. Data revenire – selectati data la care a revenit potentialul asupra proiectului.
  7. Proiect – selectati proiectul in legatura cu potentialul.
  8. Agent – implicit este agentul definit in contul utilizatorului (Administrare – Securitate – Lista utilizatori) care inregistreaza actiunea.
  9. Nota – completati cu informatii suplimentare privind actiunea efectuata asupra potentialului.
  10. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

In urma acestei proceduri, se vor efectua automat urmatoarele modificari in fereastra detaliu a potentialului selectat:
* campurile StareNota stare si Data revenire sunt actualizate conform actiunii inregistrate asupra potentialului
* se va actualiza numarul de reveniri efectuate asupra potentialului (se calculeaza +1 la numarul afisat in casuta din dreptul campului Data revenire)
* datele actiunii inregistrate asupra potentialului sunt salvate si in pagina Istoric (StareNota stareData revenireAutor – utilizatorul care a introdus datele, Ora – data si ora la care au fost introduse datele)

Categorii potentiali

Navigati Parteneri – Potentiali – Categorii potentiali.

Potentialii sunt organizati in categorii de potentiali dupa care se pot face filtrari in rapoarte sau pentru care se pot stabili campanii de mailing.

Lista este sortata alfabetic dupa campul Cod . Pentru adaugarea unui nou potential pasati butonul Adauga si completati campurile:

Pagina Detaliu

  1. Cod – codul unic de identificare a categoriei de potentiali
  2. Nume – denumirea explicita a categoriei
  3. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

Stari potentiali

Navigati Parteneri – Potentiali – Stare potentiali. Lista este sortata alfabetic dupa campul Cod.

Unui potential i se poate asocia o stare in functie de actiunea efectuata asupra sa. Se pot face filtrari in rapoarte sau se pot stabili campanii de mailing in functie de starea potentialilor.

Apasati butonul Adauga si completati campurile:

Pagina Detaliu

  1. Cod – codul unic de identificare a starii potential
  2. Nume – denumirea explicita a starii
  3. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

In fereastra Stare potentiali apasati iconita din coloana + din dreptul unei stari. Veti fi directionat automat in Lista potentiali. In lista sunt afisati doar potentialii incadrati in starea selectata.

Surse potentiali

Navigati Parteneri – Potentiali – Surse potentiali. Lista este sortata alfabetic dupa campul Cod . Sursa potential defineste modalitatea/sursa prin care s-au obtinut datele de contact ale potentialului.

Pentru definirea unei noi stari, apasati butonul Adauga si completati campurile:

Pagina Detaliu

  1. Cod – codul unic de identificare a sursei potential
  2. Nume – denumirea explicita a sursei
  3. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.