Tipuri documente

⌘K

Tipuri documente

  1. Pentru  Definirea unui tip de document special urmati procedura de mai jos:
  2. Navigati Administrare – Tipuri documente Adauga.
  3. Completati campurile:
  4. Cod – codul unic de identificare a tipului de document special creat. Codul este utilizat pentru definirea formulei contabile. La inregistrarea unui document, in fereastra detaliu, in dreptul campului Document este afisat codul tipului de document selectat.
  5. ATENTIE! Codul nu este compatibil cu orice Tip fiscal sau Grupa TVA.
    In cazul unei erori, verificati daca Tipul fiscal si Grupa TVA au fost selectate corect.
  6. Nume – denumirea explicita a tipului de document special creat.
  7. Model – selectati din lista predefinita submeniul in care vor fi inregistrate documentele speciale.


  8. ModelExplicatie
    sale_invoiceFacturi vanzare
    sale_deliveryAvize de iesire
    sale_orderComenzi clienti
    buy_invoiceFacturi cumparare
    buy_deliveryAvize de intrare
    buy_orderComenzi furnizori
    stock_transferAvize de transfer
    stock_consumConsum intern
    prod_orderComenzi productie
    prod_consumBonuri de consum
    prod_receiptNote de predare

  9. Stocabil – bifati optiunea daca doriti ca documentele incadrate in acest tip sa opereze stocul.
  10. Pozitiv bifati optiunea daca tipul de document definit va fi utilizat pentru inregistrarea documentelor de intrare.
  11. Negativ  – bifati optiunea daca tipul de document definit va fi utilizat pentru inregistrarea documentelor de iesire.
  12. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

    Nu este permisa stergerea si editarea tipurilor de documente predefinite.