- Pentru inregistrarea unui tichet, apasati butonul Adauga tichet nou (meniu dreapta).
- Titlul tichetului trebuie sa fie scurt si sa defineasca cerinta / problema sesizata.
- In sectiunea Descriere adaugati informatii, respectiv scenariul care a dus la aparitia problemei.
Pentru intelegerea si solutionarea tichetelor, rugam raportarea corecta si concreta (cu exemple) a cerintelor/problemelor.
Tichetul trebuie sa includa:
* pasii pe care ii urmati in situatia raportata, pana la afisarea problemei
( 1.__ 2.__ 3.__ )
* exemple de inregistrari din baza de date
(numar document, cod articol, raport, perioada raportare, etc.)
* precizati ce incercati sa inregistrati in program si ce ar trebui sa afiseze programul efectiv
- Utilizati butonul Choose file pentru a anexa fisiere la tichet.
(Exemplu: poza cu mesajul de eroare)
- Apasati butonul Trimite pentru a inregistra tichetul in sistem.
Exemple de tichete inregistrate corect:
Exemplu 1:
Titlu:
- Eroare la editarea facturii de vanzare
Descriere:
- 1) Vanzari – Facturi vanzare – Deschid factura nr.123 din data 30.06.2014.
- 2) Apas butonul Editeaza si apare mesajul Documentul este sigilat.
Fisier anexat
- : Poza cu mesajul de eroare
Exemplu 2:
Titlu
- : Diferenta sold Balanta clienti vs Balanta analitica
Descriere
- :
- 1) Contabilitate – Rapoarte – 3003. Balanta analitica
- Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014
- Cont 4111 sold D: 89.900 lei
- 2) Vanzari – Rapoarte – 4002. Balanta clienti
- Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014
- Sold final: 80.900 lei
Corect
- : In raportul Balanta clienti soldul final ar trebui sa fie 89.900 lei.