SIMPLU. COMPLET. FLEXIBIL.

RVX Manager

Software ERP puternic pentru profesionisti
Organizare produse si servicii

Catalog Articole

Produsele si serviciile folosite pentru tranzactionare reprezinta factorul cheie pentru realizarea activitatilor intr-o companie. Organizarea acestora poate fi realizata foarte simplu in RVX Manager.

Lista de articole

Grupare pe categorii, subcategorii, producatori, atribute. Preturi de vanzare, in lei, in valuta, variante. Stocuri in depozite, minime, maxime, necesar.


Politici de preturi

RVX permite reduceri functie de client, mod de plata, categorii produse, perioada si alte criterii. Pentru preturile in valuta se calculeaza automat pretul in lei in functie de cursul introdus.


Import Excel

RVX permite importul din Excel a catalogului de produse, clasificat in categorii, subcategorii. Modificarile de preturi se pot importa din Excel.


CRM, clienti, contracte

Parteneri CRM

Pentru inregistrarea clientilor, a furnizorilor sau a ditribuitorilor si a datelor specifice acestora, se poate folosi modulul de parteneri. De asemenea, activitatea de prospectare este facilitata de existenta sectiunii de CRM care ajuta la gestionarea potentialilor si a activitatilor aferente.

Inregistrare

Inregistrare date parteneri, adrese, conturi bancare, domenii de activitate si categoriile in care acestia se incadreaza.


Potentiali – CRM

Util departamentului de marketing. Faciliteaza activitatile de prospectare prin inregistrarea rapida a datelor privind actiunile cu potentialii, intalniri, contracte sau surse din care acestia provin.


Campanii

Sunt adresate atat diferitelor categorii de parteneri cat si categoriilor de potentiali. Este facilitata si atasarea mai multor fisiere intr-o campanie.


Contracte

Organizate in functie de tipul contractului sau starea acestuia. Se pot genera facturi periodice. Este posibila rezilierea contractelor deja inregistrate.


Tabloul de bord

Informatii sintetizate referitoare la parteneri, potentiali, campanii, contracte si altele.


Raportarea

Se pot verifica datele introduse in functie de data introducerii acestora sau prin filtrarea informatiilor relevante pentru utilizator.


Comenzi aprovizionare, receptie, facturare

Gestiune Cumparari

Gestiunea documentelor si a activitatilor privind achizitiile au la baza o serie de inregistrari. Aceste inregistrari pot fi facute de catre utilizatori manual sau pot fi importate in sistem. Orice varianta s-ar alege, programul va asigura introducerea datelor intr-un mod logic si corect.

Facturi

Pot fi create facturi de cheltuieli, import, achizitii intracomunitare sau facturi cu taxare inversa, acordarea de discount, retur, generarea nirului, inregistrarea bonurilor fiscale.


Avize

Generare de certificate de garantie, mai multe facturi dintr-un aviz, nir-ul din aviz si, inregistrare de date privind livrarea si alte activitati aferente.


Comenzi

Se pot inregistra reduceri valorice, procentuale sau diferite tipuri de discount. Se pot genera facturi sau avize direct din comanda.


Plati

Utilizatorul poate opta pentru plata integrala sau plata partiala a facturii si poate inregistra o plata aferenta mai multor facturi.


Sintetizare informatii

Existenta graficelor si a rapoartelor ce contin informatii complexe referitoare la gestiunea vanzarilor.


Procesare comenzi, livrare, facturare

Gestiune Vanzari

Pe langa posibilitatea integrarii cu un magazine online, modulul de vanzari beneficiaza si de o sectiune de POS care se poate integra cu diferite case de marcat astfel incat, fie ca introducem produsele prin scanare, fie ca le selectam direct din program, facturarea si vanzarea vor fi mai rapide.

Facturi

Inregistrare de facturi de sold, export, livrari intracomunitare si altele. Produsele pot fi introduse in factura si prin scanare.


Avize

Generarea unei facturi pentru mai multe avize inregistrate la un client. Este posibila oferirea unui discount sau inregistrarea unui retur.


Comenzi

Rezervarea stocului se poate face in baza comenzilor confirmate de catre client.


Incasari

Se poate opta pentru incasarea integrala sau incasarea partiala a facturii.


Sintetizare informatii

Rapoartele aferente pot fi filtrate in functie de date si de pareametrii ce se doresc a fi afisati in raport.


Plan aprovizionare, stocuri, adaos

Stocuri

Este important ca in cadrul unei companii gestionarea stocurilor sa se realizeze intr-un mod simplu, corect si rapid. De aceea, felul in care este proiectat modulul de stocuri in aplicatie ajuta la indeplinirea acestor cerinte.

Documente

Pot fi create avize si cereri de transfer, note de intrare receptie, bonuri de consum si altele asemenea.


Operatii stocuri

Transferul stocurilor dintr-un depozit in altul, rezervarea stocurilor de produse, generarea inventarului si a reglajelor necesare, descarcarea de gestiune.


Inventar

Generarea inventarului periodic si a reglajelor necesare.


Garantie

In functie de numerele seriale se pot atribui diferite stari de service aferente certificatelor de garantie.


Raportare

Generare de rapoarte privind balanta stocurilor, fisa de miscare, necesarul de produse si adaosul comercial in functie de parametrii selectati.


Planificare si executie productie

Productie

Munca departamentului de productie in realizarea proceselor tehnologice poate fi mult simplificata prin folosirea unui modul dedicat productiei.

Comenzi de productie

Comezile se pot inregistra pentru un produs standard, parametrizabil sau special.


Bonuri de consum

Pot fi inregistrate prin preluarea materialelor din fisa tehnologica sau prin adaugarea fiecarui material in parte.


Cereri de productie

Generare de cereri de productie care vor trece prin diferite stari pana la lansare.


Note de predare

Pot fi generate din comenzile de productie sau inregistrate separat.


Proiectare

Crearea fisei tehnologice pentru produse. Pot fi inregistrate informatii referitoare la locurile de munca, resursele umane sau utilajele tehnologice folosite in proces.


Inventar pe numere seriale

Imobilizari

Gestionare mijloacelor fixe este foarte importanta intr-o organizatie. Acest modul asigura gruparea imobilizarilor in clase si categorii, oferind o evidenta clara asupra elementelor ce servesc entitatea in mod permanent.

Imobilizari

Se pot inregistra mijloace fixe in curs de amortizare. Programul genereaza graficul ratelor de amortizare.


Obiecte de inventar

Se pot inregistra obiecte de inventar prin specificarea datelor referitoare la valoare, cont contabil, data casarii, locatia in care se afla si altele.


Transferuri

Transferarea mijloacelor fixe dintr-o locatie in alta selectand sursa si destinatia acestuia.


Ajustari

Toate evaluarile efectuate asupra imobilizarilor detinute pot fi inregistrate cu usurinta in lista de ajustari.


Lichidari

Lichidarea presupune scoaterea din gestiune prin vanzare sau casare.


Angajati, salarii, concedii

Personal

Managementul resurselor umane cuprins in acest modul permite organizarea angajatilor in departamente, functii si profesii. De asemenea, asigura toate instrumentele necesare gestionarii eficente a datoriilor si obligatiilor salariale, precum si a raportarilor obligatorii conform legislatiei in vigoare.

Angajati

Inregistrarea informatiilor privind functiile (conform COR), profesiile si departamentele in care acestia activeaza.


Salarizare

Generarea salariilor, intocmirea statelor de salarii pentru angajati, calculul valorii nete din valoarea bruta a datoriei salariale.


Concedii

Inregistrarea diferitelor tipuri de concedii medicale, de odihna, cu plata sau fara plata . Completarea listei de pontaj pentru fiecare angajat.


Declaratii

Completare automata a declaratiei pe baza datelor din statul de salarii.


Configurare

Afisare in mod prestabilit a parametrilor de salarizare, case de sanatate, sarbatori legale, tipuri de contracte, coduri CAEN si alte elemente pentru realizarea evidentei situatiei salariale.


Financiar, control, contare automata

Contabilitate

Modulul financiar-contabil este un modul complex si foarte important in activitatea economica a oricarei entitati deoarece asigura evidenta contabila a tuturor resurselor existente intr-o companie.

Financiar

Asigura gestiunea disponibilitatilor banesti. Trimitere automata de notificari prin e-mail catre clientii restanti.


Conturi

Raportarile financiare pe conturi sintetice si pe conturi analitice. Raportarea contabila in diverse sisteme contabile precum GAP sau IFRS.


Jurnale

Generarea notelor contabile in functie de tipul de jurnal apartinator.


Balanta

Generare balanta contabila, balanta pe centre si balanta pe repartitori.


Declaratii

Generarea declaratiilor contabile direct din program.


Cashflow

Urmarirea incasarilor si platilor previzionate in functie de perioada de raportare selectata .


Securitate si audit

Administrare

Acest modul ajuta la gestionarea aspectelor generale ale programului precum definirea tipurilor de documente, definirea datelor companiei, generatorilor de numere pentru documente, a depozitelor si centrelor de cost si altele.

Securitate

Definirea grupurilor de utilizatori ce vor folosi programul si nivelul de acces asupra documentelor si proceselor existente in program.


Import/Export date

Importul si exportul diferitelor liste in program.


Jurnal de activitate

Ofera managementului posibilitatea de a verifica angajatii in timp util.


Doctor date

Verifica autenticitatea datelor inregistrate in program. In cazul in care se descopera neconcordante, aplicatia va genera niste atentionari pentru a fi corectate.



Afla cum te ajuta RVX
in organizarea afacerii!