Grupare pe categorii, subcategorii, producatori, atribute. Preturi de vanzare, in lei, in valuta, variante. Stocuri in depozite, minime, maxime, necesar.
RVX permite reduceri functie de client, mod de plata, categorii produse, perioada si alte criterii. Pentru preturile in valuta se calculeaza automat pretul in lei in functie de cursul introdus.
RVX permite importul din Excel a catalogului de produse, clasificat in categorii, subcategorii. Modificarile de preturi se pot importa din Excel.
Inregistrare date parteneri, adrese, conturi bancare, domenii de activitate si categoriile in care acestia se incadreaza.
Util departamentului de marketing. Faciliteaza activitatile de prospectare prin inregistrarea rapida a datelor privind actiunile cu potentialii, intalniri, contracte sau surse din care acestia provin.
Sunt adresate atat diferitelor categorii de parteneri cat si categoriilor de potentiali. Este facilitata si atasarea mai multor fisiere intr-o campanie.
Organizate in functie de tipul contractului sau starea acestuia. Se pot genera facturi periodice. Este posibila rezilierea contractelor deja inregistrate.
Informatii sintetizate referitoare la parteneri, potentiali, campanii, contracte si altele.
Se pot verifica datele introduse in functie de data introducerii acestora sau prin filtrarea informatiilor relevante pentru utilizator.
Pot fi create facturi de cheltuieli, import, achizitii intracomunitare sau facturi cu taxare inversa, acordarea de discount, retur, generarea nirului, inregistrarea bonurilor fiscale.
Generare de certificate de garantie, mai multe facturi dintr-un aviz, nir-ul din aviz si, inregistrare de date privind livrarea si alte activitati aferente.
Se pot inregistra reduceri valorice, procentuale sau diferite tipuri de discount. Se pot genera facturi sau avize direct din comanda.
Utilizatorul poate opta pentru plata integrala sau plata partiala a facturii si poate inregistra o plata aferenta mai multor facturi.
Existenta graficelor si a rapoartelor ce contin informatii complexe referitoare la gestiunea vanzarilor.
Inregistrare de facturi de sold, export, livrari intracomunitare si altele. Produsele pot fi introduse in factura si prin scanare.
Generarea unei facturi pentru mai multe avize inregistrate la un client. Este posibila oferirea unui discount sau inregistrarea unui retur.
Rezervarea stocului se poate face in baza comenzilor confirmate de catre client.
Se poate opta pentru incasarea integrala sau incasarea partiala a facturii.
Rapoartele aferente pot fi filtrate in functie de date si de pareametrii ce se doresc a fi afisati in raport.
Pot fi create avize si cereri de transfer, note de intrare receptie, bonuri de consum si altele asemenea.
Transferul stocurilor dintr-un depozit in altul, rezervarea stocurilor de produse, generarea inventarului si a reglajelor necesare, descarcarea de gestiune.
Generarea inventarului periodic si a reglajelor necesare.
In functie de numerele seriale se pot atribui diferite stari de service aferente certificatelor de garantie.
Generare de rapoarte privind balanta stocurilor, fisa de miscare, necesarul de produse si adaosul comercial in functie de parametrii selectati.
Comezile se pot inregistra pentru un produs standard, parametrizabil sau special.
Pot fi inregistrate prin preluarea materialelor din fisa tehnologica sau prin adaugarea fiecarui material in parte.
Generare de cereri de productie care vor trece prin diferite stari pana la lansare.
Pot fi generate din comenzile de productie sau inregistrate separat.
Crearea fisei tehnologice pentru produse. Pot fi inregistrate informatii referitoare la locurile de munca, resursele umane sau utilajele tehnologice folosite in proces.
Se pot inregistra mijloace fixe in curs de amortizare. Programul genereaza graficul ratelor de amortizare.
Se pot inregistra obiecte de inventar prin specificarea datelor referitoare la valoare, cont contabil, data casarii, locatia in care se afla si altele.
Transferarea mijloacelor fixe dintr-o locatie in alta selectand sursa si destinatia acestuia.
Toate evaluarile efectuate asupra imobilizarilor detinute pot fi inregistrate cu usurinta in lista de ajustari.
Lichidarea presupune scoaterea din gestiune prin vanzare sau casare.
Inregistrarea informatiilor privind functiile (conform COR), profesiile si departamentele in care acestia activeaza.
Generarea salariilor, intocmirea statelor de salarii pentru angajati, calculul valorii nete din valoarea bruta a datoriei salariale.
Inregistrarea diferitelor tipuri de concedii medicale, de odihna, cu plata sau fara plata . Completarea listei de pontaj pentru fiecare angajat.
Completare automata a declaratiei pe baza datelor din statul de salarii.
Afisare in mod prestabilit a parametrilor de salarizare, case de sanatate, sarbatori legale, tipuri de contracte, coduri CAEN si alte elemente pentru realizarea evidentei situatiei salariale.
Asigura gestiunea disponibilitatilor banesti. Trimitere automata de notificari prin e-mail catre clientii restanti.
Raportarile financiare pe conturi sintetice si pe conturi analitice. Raportarea contabila in diverse sisteme contabile precum GAP sau IFRS.
Generarea notelor contabile in functie de tipul de jurnal apartinator.
Generare balanta contabila, balanta pe centre si balanta pe repartitori.
Generarea declaratiilor contabile direct din program.
Urmarirea incasarilor si platilor previzionate in functie de perioada de raportare selectata .
Definirea grupurilor de utilizatori ce vor folosi programul si nivelul de acces asupra documentelor si proceselor existente in program.
Importul si exportul diferitelor liste in program.
Ofera managementului posibilitatea de a verifica angajatii in timp util.
Verifica autenticitatea datelor inregistrate in program. In cazul in care se descopera neconcordante, aplicatia va genera niste atentionari pentru a fi corectate.